How to get there

Från Nils eriksson terminalen tar ni buss 240 till Lilla Varholmen och avgår innefrån terminalen från plats 28 har ja för mig - INTE 240 till Hjuvik ( Då får ni gå en megalång bit ) 
Altså 240 till Lilla Varholmen som går :28 och :58 varje timme. Lilla varholmen är då sista hållplatsen så ni behöver inte tänka på var ni ska av. När ni går av bussen går ni bara rakt fram, till höger sett från när ni går av bussen. Ni ska gå på färjan som heter "VIVI" som avgår från lilla varholmen :40 och :10 varje timma, (ni som kör bil o inte tar bussen hooooost) Sen åker ni över och väntar på bussen 294 som passar färjan. (den går ej 14.45) Men vid färjan kommer jag o möter er :D sen drar viiiiiiiii...............

Kommentarer
Postat av: bark knark

men verro, min bil kan inte gå :P

2009-05-24 @ 16:17:31
URL: http://evamatildajosefin.blogg.se/
Postat av: Laijn

och jag kan inte komma :(





Men jag kanske har ladugårds party senare i sommar, då kanske ni får komma ;)

2009-05-24 @ 22:30:06
Postat av: "verroperro"

men bilen kan stanna hemma då kanske? antar att du inte är kapabel att köra hem ialf ? :)

2009-05-26 @ 09:03:56
Postat av: BarkKnark

vorroperro, jag tar inte bilen :P som du säger så satsar jag på att inte vara kapabel att köra på lördan :D

2009-05-26 @ 22:16:54
URL: http://evamatildajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0